Offitel | Genk

Steeds meer bedrijven beslissen om hun (telefonische) receptie uit te besteden aan een externe leverancier. Dit is dé ideale oplossing, gezien deze externe partij altijd aanwezig is (in vergelijking met een receptioniste die regelmatig afwezig is wegens ziekte, verlof, enzovoort).

De allerhande taken van een receptioniste (ontvangen en doorschakelen van gesprekken, openen van de deur, ontvangen van klanten, aannemen van boodschappen, enzovoort) kan immers perfect uitbesteed worden aan Offitel!

Heeft u ook een overvolle agenda en kan u te weinig tijd vrijmaken om telefonische oproepen te beantwoorden? Offitel ontwikkelde een flexibel systeem dat uw werk verlicht!

Al uw oproepen kunnen tijdelijk of permanent doorgeschakeld worden naar onze telefonisten. Zij geven uw klanten een persoonlijk onthaal “met de glimlach” en noteren netjes elke afspraak, boodschap of bestelling. De telefonisten van Offitel zijn professionele vakmensen die zeer secuur werken. U kan aan ons een hele resem taken toevertrouwen: het contact met externe relaties, administratieve opvolging, agendabeheer, eerstelijnsadvies, doorverbinden naar collega’s, enzovoort.

De medewerkers van Offitel zijn het uithangbord van uw organisatie en die opdracht nemen we serieus. We staan uw contacten te woord alsof we daadwerkelijk aan uw receptie zitten.

Elk klantcontact is belangrijk in het uitbouwen van een duurzame relatie. Klantenopvolging vraagt echter tijd, energie en vooral de juiste expertise.

Laat je bijstaan door het FollowUpTeam powered by Offitel. Zij maken van elk klantencontact een succes, zodat u zich kan concentreren op uw core business.